sms

det ärligaste jag hört på länge är det här, fick det nyss av en underbar människa.

alltså om du verkligen vill höra sanningen elvira, du kommer aldrig komma över honom helthelt. när man blivit riktigt jävla kär i någon är det så. spelar ingen roll vad man gör eller säger, han kommer finnas där länge. men det enda du klan göra är att gråta när du vill och skratta när du vill. men han kommer inte försvinna från dig, okej nu får du veta exakt hur det var för mig. och även fast du gör massa saker för att inte tänka på han kommer du det, och om du känner för att bara vara ensam var det. och FÖRSÖK inte komma över honom, liksom ansträng dig inte för det kommer med tiden. du kanske inte hittar någon annan, men du kommer över honom sakta med tiden. kärlekn är svår, den är inte lätt alls på något sätt nästan. men till slut kommer du känna att det inte är samma sak med han, inte för du kanske träffar en annan utan för du lär dig uppskatta det du hade med honom och du kommer inte vilja ändra på det. du kommer förstå att  du inte vill ha han tillbaka egentligen. för då kommer inget vara detsamma för det va så bra förr, känslor är inget man kan styra över, ta det som det kommer bara . det är livet, det är omöjligt att styra över känslor. så ta varje dag som dom kommer det är det du kan göra.

så ärligt och fint sagt satt jag vet inte vad. tog åt mig mycket av smset och ni som är i samma sitts eller kommer i samma sits, läs det där och tänk dig in att det är du och inte jag som sitter där just nu. för jag erkänner att det kommer bli så och hon som skrev vet det så himla väl satt det kan inte vara något annat.

Kommentarer
Postat av: V

staffan eller?

2010-03-22 @ 18:12:33
Postat av: viccan eriksson

finns här älskling . förlåt för igår.. <3

2010-03-22 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0