sjuk

sjuk, sjuk, sjuk.. hatar att vara sjuk även fast det kan vara skönt ibland. Men idag så vaknade jag vid 6 och mådde skit dåligt, gjorde så himla ont i magen för kändes som jag skulle sp* när som helst. Sen kunde jag inte somna om så gick upp och tog en ipren, även fast mamma sa att det inte skulle hjälpta. sen gick ja och la mig igen och kunde inte gå upp ur sängen förns typ 10 över 10 för då hade jag masserat magen jätte läge och det blev lite bättre. nu har jag ätit två mackor och legat i soffan och kollat på tv, får ont när jag ligger på sidorna så försöker ligga rakt hela tiden. lite jobbigt ibland men va gör man inte för att slippa ha ont liksom, och är glad att jag tog den där iprenen ändå för känns som den börjat värka. nu blire tv'n igen en stund sen blire väl kanske mer blogga, puss så länge.


 


Kommentarer
Postat av: lovisa berg

har du klippt dig :OOO ? <33

2010-03-17 @ 13:09:26
URL: http://luvann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0