shopping

godmorgon allihopa, hoppas alla hade der roligt igår.
idag blir det först städa lite hemma nu typp til tjugo i 1 alltså om en timme. sen blir det in till stan och träffa viccan och köpa mina kläder jag la in igår, sen blir det bäl gå runt och strosa lite också. Sen senare idag så ska jag åka hem till sandro, angelo och nave och det ska bli himla roligt för har inte varit där på år och dar typ. sen så är det ju skola imorgon igen, lika tråkigt som vanligt fast ändå en chill dag som tur är. men nu ska jag fixa mig, städa och sen åka till stan. kanske inte blir något inlägg förns ikväll om jag inte får tid till, till det. men hoppas alla får en skön och chillig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0