så himla svårt!

kollade på skor idag, tyckte dem här var jätte bra och jätte fina. Men klacken var sån här dålig klack som blri ful direkt och som kan gå sönder, men annars tyckte jag dem var jätte fina faktiskt. Jag har kollat klack skor nu i flera månader och tycker det är så himla svårt att hitta några riktigt fina och bra skor. Har kollat i flera flera olika butiker, antingen är dom svin dyra eller skit snygga med dålig klack eller bra klack och inte lika snygga. och jag gillar igentligen inte klackskor utan tå, alltså så man ser tårna längst fram. men hittade även ett par snygga på scorett som var snygga och bra klack men utan tå, det var det även på dom på bilden men sommar är ju sommar så man får väl ta den smällen antar jag. har ju redan köpt ett par klackskor utan tå så tyckte det räckte men men jag får se hur det blir nu, här ser man iaf lite hur ett par av skona jag kollade på ser ut.


( tyvär har jag strumpor på när jag testar men som sagt var gillar inte tår eller fötter så speciellt mycket )


Kommentarer
Postat av: lina

älskar skorna !

2010-03-01 @ 20:27:07
URL: http://linagrenmark.blogg.se/
Postat av: svarar

haha jo jag med och mamma (;

2010-03-01 @ 20:46:02
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0