match dax igen

ja, nu sitter jag här framför datorn helt ensam och har jätte tråkigt. finns ingen rolig inne och är egentligen helt trött också, plus att mitt comviq är slut så kan inte smsa heller. jippie. men iaf, idag vare nationella och det gick väl sidådär. för dom flesta vet ju att min svaga sida är engelska och jag har sån himla ångest inför uppsats delen.. men iaf så efter skolan så drog jag in till stan och mötte upp laila och lina och gick runt med dom ett tag. roligt roligt, " SKA VI KASTA EN SNODD PÅ HENNE? BANGAR INTE ! " hahaha. ah sen när jag skulle åka hem så hände det en skit äcklig grej! när jag stod och väntade på bussen så åker buss * förbi och på den så sitter en kille som börjar rå glo på mig, och när jag ställer mig bakom en annan så gör han så han ser mig där också. och när bussen åker iväg så kollar han igenom bakrutan och han verkligen rååå glor. och det var skit läskigt för han så jätte äcklig och läskig ut och var säkert 20 eller något sånt. varför har jag alltid så otur när det gäller bussresor eller väntan på bussen?

innebandy match ikväll vid 20.15 till 21.30 i stenhagen.
ssk - arlanda
samling 19.30 i stenhagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0