kollage

viccan gjorde ett kollage på mig och henne med massa minnes bilder, jätte fin tycker jag. tyvär blir det väldigt litet nu på bloggen men man ser mycket ändå och är jätte glad över att du gjorde den älskling. du anar inte hur mycket du betyder för mig och hur mycket du gör min vardag, det går fan inte en dag utan att vi skickar ett sms nu fan. visst nästan allt går upp och ner och det gör även oftast vänskap ibland men just nu börjar det gå upp och hoppas det kommer fortsätta så hur länge som helst. älskar dig victoria eriksson, jag hoppas att du alltid kommer vara min högra hand, min syster.




Kommentarer
Postat av: din viccan eriksson

Jag är glad över att vi är som förr igen. jag saknade det otroligt mkt. trodde du skulle lämna mig.. du vet hur mkt du betyder för mig, älskar allt med dig älskling, du har allt som en vän vill ha. för mig är du perfekt gumman <3

2010-03-08 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0