innebandy dax

tvätt tvätt tvätt.. nu ska jag lägga all min tvätt i tvätten så jag får det rent och om ungefär tjugo min en kvart skulle pappa komma och hämta mig så måste innan det och är helt slut. sen efter pappa hämtat mig blir det hem till farmor och farfar och pappa ska snöa, antingen blir det väl kanske mat där också men inget jag vet just nu. sen senare ikväll blir det innebandy match, fast tyvär inte jag som ska spela utan min lille brori. han är 99 så inte så stor än så länge fast ändå inte liten men det ska blir roligt att se. första matchen jag ser av honom och den ska vara i vänge så det är nära och bra, plus att jag känner ju den hallen ut och inann till. inte bara hallen iför sig utan hela vänge fan, fast inte allt nytt folk som flyttat dit sen jag flyttat. det känns helt annorlunda att komma dit nu när så himla många flyttat, men så är livet. men måste dra nu puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0