i love it,

nu har jag kollat på halv åtta hos mig, det var jätte bra. nu så ska jag gå och kolla på film, eller bara kolla på tv i sängen men sovgott nu allihopa. har varit ganska slut idag så inte blivit några bilder, men det kommer imorgon.



imorgon kommer min dag se ut såhär;
stiga upp vid kanske halv 7 och sen så skjutsar pappa mig till skolan där jag kommer vara tills klockan 1 för slutar tidigt imorgon som skönt är.

sen ska jag åka till stan eller hem och vänta på viccan som jag ska träffa efter hon slutat, men tyvär har jag match vid halv 8 och det är samling 7 i stenhagen så vet inte hur det kommer bli mer om det just nu.

men sen blir det antingen åker jag hem till pappa och sover för matchen kommer sluta halv 10, eller viccan men det kommer bli så himla sent så får nog bli en annan dag.. men det löser sig.

skolschemat för imorgon
matte
arbetspass
mea
elevensval
lunch
idrott


Kommentarer
Postat av: lina

puss sötan. se you at friday. blir hemma imorgon med<3

2010-03-03 @ 23:20:45
URL: http://linagrenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0