hissa och dissa !

idag tänkte jag börja med att dissa för det är det tråkigaste, jag tänkte dissa skolmaten. i våran skola så har vi potatis och panbiffar ungefär 3 gånger i veckan sen någon dag fisk och nästan aldrig pasta. och maten är aldrig riktigt bra, ibland överkokt eller stenhård och OFTA rester och det är väldigt ofräsht tycker jag.


jag tänkte faktiskt hissa påsklovet, det är något alla behöver och det kommer bli så himla skönt att bara ta det lugnt och slippa skolan ett tag. träffa kompisar och bara ha det kul kommer vara underbart för nu längtar man efter sommaren och våren som fan! så jag hoppas snön försvinner snart och att det blir varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0