grattis stumpan !

ja idag är det lina grenmarks 16 års dag, grattis älsk ! hoppas du haft en rolig och skämig dag, och att du fattar vilka underbart cooola, schysta kompisar du har. vi alltså, hoppas du får en kanon dag.

heejsan alla söta coola människor där ute, nu är jag hemma hos julia karlsson med henne och laila. vi ska snart äta och sen ska vi färga håret på julia, sen kanske få ner lina hit också. sen senare får vi se vad som händer, jag och laila kommer iaf sova här. sköönt sköönt, sovmorgon för mig fan haha. men nu ska jag vara social med tjejorna, puuuuussss!

Kommentarer
Postat av: lina

jag har världens cooooooooooolaste kompisar...<3 pusss på er och tack

2010-03-11 @ 22:27:30
URL: http://linagrenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0