fredag-lördag

godmorgen sötnosar, nu är jag hemma igen och har ätit och kollat tv.
sov hos jennifer wallberg inatt, var där igår med laila, julia, lina och jennifer. vi hade faktiskt skit kul och först skulle vi ta dit några kompisar men det blev tjejkväll ist med singstar och lite annat kul. haha " DEN BET MIG ! " , hur roligt var inte det. kommer aldrig våga stoppa ner ett finger eller en hand ner i något akvarium igen, men ah tack tjejer för igår!

idag blir det match i bålsta klockan fyra sen hem fixa mig sen fest. så jag hoppas det blir en bra dag för allihopa och hoppas alla hade det bra igår. skulle träffat viccan idag också men oscar ska sova hos henne ikväll så skulle bli jätte tajt så kanske en stund efter matchen om det blir tid till det annars någon annan dag. men nu kommer det lite bilder ifrån igår, för sen ska jag fixa mig och packa bägen och sånt.



mer bilder kommer sen för måste dra nu till samligen! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0