förvirrad

inget blev som jag trodde det skulle bli, inget är som jag vill att det ska vara. varför blir det aldrig som man vill och varför tror man något i ena sekunden som i andra sekunden är helt annorlunda? jag frågar för hjälp men såras av svaren. jag vill inte ens fråga mera för vill inte höra svararen för dom är alltid samma, och vad ska man göra när man hör något fast man vet att det kommer bli så jävla svårt och man vet inte riktigt om man verkligen vill och är redo att göra det än...


jag vet att du vill ha något jag inte kan ge dig, något som andra har så mycket mer av än jag. jag är säkert inte den bästa för dig för jag har säkert sårat dig mer gånger än vad jag själv vet och isf förlåt för det.
men jag älskar dig så mycket, satt jag vet att nu är det dax att släppa taget...


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-21 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0