äntligen hemma

nu är jag hemma igen, har varit på maxi och handlat med pappa.
gissa vem jag träffade på där? - jo agnes, så det var himla roligt för var länge sen jag träffade henne.
vi snackade lite om lovet, hoppas det blir av nu för skulle vara så himla roligt.

Men idag blev det skolan sen blev det in till stan med viccan och jossan, testade lite kläder sen blev det åka hem sitta lite vid tvän sen hämtade pappa upp mig och vi drog till maxi och handlade och nu hemma.
nu blir det äta pannkakor för anika gjorde till isac och sara idag så pappa hämtade åt mig. sen senare ikväll blir det till att göra hemkunskaps läxan och skicka till linnea och läsa på idrotts provet vi har imorgon.

sen imorgon blire sov morgon för att jag ska till tandläkaren och då missar jag tyvär teatern vi ska på med min klass.. sen blir det tbx till skolan och skriva bollsports provet och sen är det LOOV! äntligen alltså, behöver verkligen det här!

fick även reda på att spekfotot med min klass kommer tas när jag är i vemdalen.. och det känns jätte jobbigt, för vill verkligen vara med. men det hoppas jag löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0