weekend semester

ja, nu är jag hemma igen efter en liten weekand resa till göteborg. har inte lagt in några bilder sen skolavslutningen för hann inte innan jag drog iväg för att fira sommarlovet, och dagen efter (fredag alltså) så blev det en tidigt morgon i bilen. då började min resa mot göteborg, hade väldigt mycket tankar fast resan dit gick fort för ungefär hela resan spenerade jag med att sova. fredagen blev det först lite stan sen gick vi till liseberg där det regna sönder. både bra och dåligt, knappt någon kö alls fast man blev ju väldigt blöt och kall men det var det värt. åkte ungefär allt, förutom barnkarusellerna. lördagen blev mest shoppa då jag köpte väldigt mycket snyggt, eller mycket och mycket vet jag inte. men blev vääääldigt nöjd iaf,  sen blev det liseberg igen men då var jag så fryssen så blev inge åka för var helt slut och har åkt så mycket karuseller så var inge sugen alls. sen idag blev det film i bilen hela resan hem men hälsa på morfar och maj-lis i köpingpå vägen. och sen fortsatt resa hemåt, var hemma vid ungefär fem kanske.

schemat under skolavslutningen
först spelade några killar hårdrocks låt
sen sjönd cesilia
rektorn pratade
sen sjöng daniela
sen var det stupendie utdelning
elvira sjöng
betygsutdelning
louise sjöng





tog tyvär inga liseberg bilder typ, regnade så mycket.



vann en stor chockladkaka och sen lite daim, och så fick vi kanin öron och en liten kanin tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0