lite info om den kommande veckan

nu sitter jag i soffan och bara tar det lungt för kom hem ifrån jobbet för ett tag sen och jag dör av att jag har så ont i ryggen. någon gullig människa där ute som har lust att massera mej? har även smsat terese som inte svarat så nu väntar jag på svar ifrån henne eftersom vi ska gymma idag. känns som jag kommer dö eftersom jag har min rygg och är helt slut om dagarna efter jag jobbet. men som tur är så är det bara tre dagar kvar sen är det midsommar och efter det är jag ledig i tre veckor! hur bra känns inte det? fast sen blir det jobba fyra veckor men även om det känns tugnt ibland ( som det faktiskt inte har gjort så mycket eftersom jag har jobbat med rebecca ). men sen blir det cash flow så då kommer man inte ångra att man jobbat. jaja nu ska jag ringa mamma och fråga vad det blir för mat sen packa tränings väskan.

imorgon blir det jobba sen springa på kvällen, så kommer förmodligen ha träningsvärk men ändå träna, så ni som har hängt med i min blogg vet vad jag skrivit, och nu ser ni att jag har hållt det jag skrivit med att jag ska börja ordentligt idag. jag åt faktiskt en banan ist för mina cheesebollz eller min chocklad. *stolt* haha.

sen på onsdag blir det jobba sista dagen med rebecca som känns väldigt synd, sen även träffa viccan och förmodligen snacka om midsommar och sen packa eftersom vi åker till öregrund dagen där på. men det ska bli väldigt roligt att äntligen få träffa viccan efter typ 2-3 veckor eller något sånt där.

sen är det sista dagen jag jobbar innan mina tre veckors semester, och det skönt men ändå lite tråkigt. men sånt är livet, och då kommer jag förmodligen vara helt virrig och nervös inför fredagen eftersom det är midsommar då och vill att allt ska bli bra. så ska inte ha för höga förväntningar men man har ändå lite. men sen blir det ta bussen till öregrund på kvällen och tillbringa natten och kvällen där med tjejerna.

och fredagen blir det midsommar som jag hoppas bli bra, och det känns roligt att få vara med alla tjejerna men ändå att få fira med nattis i år igen för det blir som en lite rutin nu känns det som. sen att få fira med viccan eftersom jag inte fick det förra året så blir det iås ist. så jag hoppas på att dagen blir lyckad och att alla andra också får en bra midsommar nu år 2010.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0