tuesday

dagen har varit väldigt bra faktiskt, började med sovmorgon som var oerhört skönt. sen blev det fixa allt och börja röra sig mot studenternas där jag mötte upp lina, laila och julia. friluftsdagen var faktiskt väldigt chill, förutom att jag försämrats i alla grenar.. det sista vi gjorde var staffeten och hade tyvär inget val med att vara med på det. alla räknade med mig och tog det som en självklarhet, men vi var nära att vinna över 9g iaf. hehe. sen efter blev det gå ner på stan där jag mötte upp terese som jag inte träffat på ungefär två år, fan va tiden går fort. det är fan hemskt att vi inte träffats på så länge, men det var väldigt trevligt att träffas idag och snacka och skratta åt tiderna vi haft o.s.v. hoppas vi ses snart igen, men vid fem tiden blev det till att börja röra sig hemåt för att äta och efter det gå på bio med min lillesyster. " sex and the city 2 " sjukt bra måste jag säga! vill absolut se den snart igen, väldigt roligt. tycker dom har lyckats väldigt bra. och nu blire duscha och göra sig redo för morgondagens kommande händelser. Längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0