tjocka sig eller smala sig?

jo valet står mellan att tjocka sig eller smala sig, och såklart eftersom jag heter elvira monié så tjockar jag mig såklart.. är helt slut efter jobbet så ligger i soffan och softar och äter chocklad, eftersom jag har det hemma hela tiden nu sen jag vann en stor marabou på liseberg. men ska försöka att börja träna ordentligt snart, men det är inte så lätt när man är jag även fast jag har mest ångest på att jag inte tränar och att jag gör som jag gör. visst när jag väl gör det tycker jag det är as skönt, men efterråt så ångar jag mig som fan.. så måste verkligen skärpa mig men har haft så mycket nu så nu på måndag ska jag börja skärpa mig och börja ordentligt, hjälp mig komma ihåg det är ni snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0