sorry sorry

idag har jag inte haft tid att skriva för har varit upptagen hela tiden. men dagen har varit väldigt bra, den bästa på hela veckan faktiskt. jobbade med becca hela dagen och ah det var väldigt roligt, även fast den mesta tiden spenderades i solen. det blev lite naket ett tag men sen insåg vi att anders kanske kunde komma så vi ändrade oss. och våran handledare eller vad man ska säga bjöd oss på lunch (thai), väldigt trevligt. sen blev det lite nya upplevelser, och dagen var väldigt bra faktiskt.

efter jobbet blev det första buss till terese engelhart, hela eftermiddagen spenderades där. väääldigt roligt, det började med lite snack i sängen och sen övergick det till film i källaren med jordgubbar och socker. ( jordgubbarna var lite sura så vi fick ta lite socker).  vi kollade på luftslottet som sprängdes, dom blir så jävla ägda i den filmen och det är så himla kul. sen så blev det upp och så beställde dom resa och då blev man ju LAGOM svartsjuk..  sen så blev det baka kladdkaka, alltid lika gott fast idag var det nästan godare än vanligt. fattar inte hur vi lyckas ha så himla kul hela tiden. fyfan va jag skrattat idag, fast har även gråtit lite också och såklart glädje tårar.

e - kan vi inte kolla film ? :D
t - jo, vilken vill du se?
e - den vi alltid ser såklart.
t - vilken då?
e -  ..  -.--'  "suck"
t - fyfan nu får jag lite skulkänslor att jag inte kommer ihåg..
e - men titanic såklart ! :D
t - aha hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0