pojkvän eller inte pojkvän, det är frågan.

förra sommaren hade jag ju pojkvän och har tänk att vara fri ifrån en sån den här sommaren, men desstu längre jag är ute desstu mer vill jag bara ha det. för tänk när man är sjuk och ligger hemma och vill mysa eller om det är dåligt väder så man bara vill sitta i soffan hela kvällen och kolla på skräckfilm med någon nära, då är det perfekt att ha pojkvän. men när man är ute och festar är det alltid skönast att vara singel men det går även med pojkvän. men just nu dör jag av att jag bara vill ha någon att träffa efter man jobbat en hel dag eller få kolla på film och mysa med. fast nästan alla killar är bara "sugna" så det är lite synd, men vill ändå inte ha någon liten som inte är mogen.


Kommentarer
Postat av: becci

i feel you girl!

2010-06-16 @ 19:53:17
URL: http://rebeccaahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0