min vanliga otur

ja morgonen startade med att jag försovit mej men hann ändå till jobbet i tid som tur var, sen blev det olja hela dagen och min vanliga otur så gjorde jag såklart illa mig plus huvudvärk på det. inte att leka med kan jag säga, vill aldrig mer jobba ute i solen med huvudvärk och inte få tablett.. så har lärt mej en läxa nu iaf, att alltid ha värktablett med mej. sen hade min rygg blivit lite bättre sen igår och nu gör den lika ont igen, pain.. så nu ska jag gå och laga mat med min onda rygg.

sen igår när jag var och gymma med terese, såg nog ut som en jag vet inte vad men det kändes fruktansvärt bra efterråt måste jag säga. väldigt fint gym ochså så det var väldigt nice att äntligen träna, men måste säga att jag var så himla otränad som det går! fan hemskt att jag är så otränad. men nu måste jag fixa maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0