kalas på g .

vaknade av att telefonen ringde, det var mamma som ville att jag skulle gå ner och hämta tårtan i bilen. då skyndade jag att städa undan lite så det var fint när dom kom sen gick jag ner och hämtade tårtan.  fick städa undan lite mer sen när jag hade gjort det. sen blev det klä på sej och äta lite korv med bröd till brunch för dom andra hade redan ätit frukoast och inte jag. så nu sitter jag och bara tar det lungt i soffan, väldigt skönt men har typ ont i halsen. men men sånt händer ju men var nog lite kallt klädd igår kanske.

igår blev det kalas för min lillesyster sara, idag blir det kalas för min halv halv lillebrorsa ludvig.  så nu sitter jag ännu en gång och väntar på gästerna. ska bli roligt för har inte träffat vissa av dom som kommer. här kommer någon bild, då får ni även se lite av hur lägenheten jag bor i, för er som inte redan vet hur det ser ut. 

sitter och kollar på kunga bröllopet eller försnacket som det nog heter, men jag hoppas dom bara all lycka till och en fortsatt bra framtid tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0