jag är väldigt dålig på det här..

tyvär är jag väldigt dålig på det här med att blogga.. men jag orkar bara inte sitta vid datorn så ofta som jag kanske borde och som ni gör. men kanske borde försöka men så länge bloggen ser ut som den gör kommer jag nog inte få någon energi ifrån den att skriva för om bloggen är fin blir det roligare att skriva men vad ska man säga. tröttnat på min design och hur den ser ut nu.¨

men herlgen som varit har varit helt okej, det blev lyssnar ängen i fredags med massa trevligt folk. faktiskt ganska roligt, sen lördagen blev lite mer boring. var i gimo och lekte med ludde, väääldigt kul faktiskt och saknade han idag.. sen lyssnar ängen först, som inte blev lika lyckat dagen innan. sen drog några till ekonomikum sen drog jag hem. och idag (söndag) stan med elin och nattis, väldigt trevligt !

puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0