ifrån luthaten till öregrund

tyvär hann jag inte lägga in igår och laddar kameran just nu. men igår hade jag min sista jobb dag med rebecca, väldigt tråkigt.. men efter så gick vi och solade som var as skönt sen drog vi ner på stan för hon skulle möta sina kompisar. sen efter någon timme så drog jag hem packade och fixade mej sen mötte jag upp elin vid fyrishov där vi sedan cyklade till luthagen där vi plötsligt mötte på lilla eller inte så lille längre men tette. as kul att få umgås lite med han. sen drog vi till mig efter vi köpt chips och läsk och satt hos mej hela tiden

nu idag drar jag till öregrund med tjejerna och kommer inte skriva på några dagar om inte jonas har ena datorn där ute. men då vet ni, GLAD MIDSOMMAR på er alla nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0