humc

just nu sitter jag i soffan och lodar som jag gjort nästan varje dag nu, as tråkigt egentligen men jag har svårt att ta mig härifrån. men mauritz ville att jag skulle komma till humc, men tror dom kommer dra dit försent så tror inte jag kommer kunna dra dit.. men men, då får jag njuta av morden i midsommer iaf. är ju ändå stortittarn så.. känns jätte jobbigt att sitta hemma varje vardag kväll för att man ska upp tidigt dagen efter medans ens kompisar är ute och har kul. och när man frågar någon och den säger att den ska höra av sig när den kan fast den inte gör det och bestämmer med andra ist. då känns det verkligen himla surt.. speciellt när det är en vän man verkligen vill träffa för man träffas inte så ofta längre.

men imorgon blir det jobba med skönaste becca och sen träffa terese, ska verkligen bli jätte skönt för gillar verkligen hennes sällskap. mer än så vet jag faktiskt inte, men förhoppnings vis blir det sol så man kan jobba i shorts och om vi nu har tur får vi olja ist för att rensa ogräs. för nu är vi klara med alla rabatter och har sopat, så nu är vi verkligen värda att få göra något lite roligare.


bilden är på mig och becca, kanske inte den finaste men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0