grönalund

skrev inget igår för var busy hela dagen, vi var på grönan med klassen och det visste ni som hängde med i svängarna. och det var väldigt bra men lite dåligt också för vädret var inte på våran sida hela dagen, men det gjorde inget.

tyvär kan jag inte lägga in bilderna nu för måste fixa mig inför ikväll och sen så åker jag iväg imorgon till göteborg för att shoppa, gå på liseberg o.s.v och kommer hem på söndag.



sen idag så fick vi sovmorgon för igår och dagen gick ut på att antigen spela eller kolla på fotboll, och det var as tråkigt måste jag säga. men vi typ sov ist för vi var inte på topp idag men nu blir det fixa mig och sen dra till skolan, ska man kanske skita i smink ? nee man vill ju att alla ska komma ihåg en fin så man får väl offra sig. ( men blir nog inte fin efter man gråtit ändå om man har smink, men men. )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0