fruktansvärt avensjuk

just nu sitter jag och tänker på min framtid, hur jag vill ha det och vad som kommer hända och vad som inte kommer hända. sitter och tittar på andras liv och ser hur långt före dom kommit fast dom egentligen är lika gammal som mig fast är i ett högre statidum. så sjukt avensjuk eller svartsjuk som det egentligen heter. längtar tills jag är i det statiet när jag känner att allt, precis allt är perfekt. men som det är nu är det sjukt långt kvar, eller känns det som iaf. men tiden går fort, speciellt senaste tiden och tror det kommer gå fort hela sommaren också. men jag är fortfarande nervös för vet inte vilket gymnasie än och vilken linje, och ah allt blir så annorlunda så fort. men jag längtar tills jag kommit så långt att jag är i samma statide som du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0