fredag och äntligen helg.

har tyvät inte kunnat skriva tidigare idag för när jag kom hem så var internet helt konstig och inte funka.. men dagen var faktiskt helt okej, försov mig lite egentligen och kom hem så sen igår så var helt slut. men idag var det kallt så det mycket kläder på. vi fick fortsätta klippa buskar, visst det är mycket mycket bättre än att rensa ogräs fast var helt slut ändå. men vi tog lite raster och precis innan lunch typ kvar över 11 - tjugo över 11 så började det regna så vi fick gå in och fick en tidigare/längre lunch. väldigt skönt måste jag säga, även fast det där fika rummet för en vääldigt trött. men efter lunch fick vi spola/tvätta hela lastutrymmet eller vad man ska säga och snäll som anders är så fick vi sluta en och en halv timme tidigare för att vi var klara. as skönt! så då blev det cykeln hem, duscha, vila lite, byta om och sen kom pappa och hämtade oss som planerat. för er som inte vet firade vi min lillesyster som fyllt 9 år, lite släkt kom och vi käkade tacos och spelade fotboll ( utom jag ). sen fikade vi, väldigt trevligt måste jag säga. sen blev det buss hem och vet ni, helt sanslöst. jag höll på att glömma min mobil i bilen, och då hade jag inte haft min älskade brevid mig nu. sen blev det ica och köpa cheesebollz och fanta. så nu sitter jag här i soffan och ska snart ta fram lite myspys och ligga ensam i soffa och gotta mig som vanligt.

lite bilder ifrån dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0