sol och sol och ännu mer sol

det var ett tag sen jag skrev ett inlägg nu men har haft så mycket för mej så inte blivit av med att skriva något. men dagarna som varit har varit bra och i förr går vart faktiskt väldigt bra, åkte och badade sen träffade jag nattis, oscar, felix och rasmus och gick på resturang och sånt. sen så var vi hos mej och så sov jag nattis oscar och felix kvar här. sen så igår blev det åka och blev det hem till nattis och vara där hela dagen och sen på kvällen blev det först hem till johan och var där i några timmar sen blev det hem till anton. väldigt trevligt ! sen sov jag hos nattis där jag vaknade upp idag och sedan åkte till stan för att träffa rebecca. vi åkte och badade i lyssnaängen och sedan vid fem åkte vi och åt och det var väldigt trevligt. sen följde jag med henne hem och var där till typ tio och nu sitter jag här hemma och ska upp tidigt imorgon.. lite bilder ifrån dagarna som varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0