måndag-onsdag

tyvär blev det inte så mycket skrivande igår, men jag har ju varit borta sen i måndags med elin på gräsö. väldigt skönt och jag tycker det är så himla mysigt att bo i husvagn. men nu är vi hemma igen och här är några bilder ifrån måndag till onsdag

sen igår kom okan, josef och simon och så spelade vi minigolf och den som förlorade skulle bada och som tur var blev det inte jag utan josef. haha tyckte så synd om honom, men sen var vi på gräsö ett tag och vid 3 tog vi bussen hem och efter det drog jag hem duscha och åt. sedan smsade jag nattis och frågade vart vi skulle mötas och efter jag träffat henne mötte vi upp felix och oscar. vi drog hem till mig och bara chillade och jag vet inte vilken tid rasmus och jonse eller hur det stavades kom men oscar och felix drog vi typ 12 eller något sånt och då var dom andra killarna kvar men vi sen så blev det inte mycket mer än så. idag blir det hemma nu och plocka undan lite efter igår sen passa alva och sedan bio med nattis. eclips ! ska bli as kul att se den eftersom jag sätt dom andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0