onsdag 07/07 2010

ja mitt humör bestämde helt klart igår, fast det blev fotboll ist för film. man mina favvo chips, dip och grönsker blev det. så det blev lite hemma dag igår igen förutom att helt plötsligt var shatil utanför min port så vi stog väl och snackade lite kvällssnack i någon timme. väldigt trevligt och väldigt skönt att äntligen få träffa honom eftersom jag inte gjort det sen valborg. sen blev det bara lite sex and the city och sen blev det sussa.

det blev inge nattis igår och nu fick jag reda på att terese inte kommer hem för hennes brorsas bil hade någon krockat i eller vad hon sa. så det blev städa och sen blir det ta bussen 16.10 ut till landet en dag tidigare. men det ska bli otroligt skönt att få åka dit och vara där i två dagar ist för en, men nu måste jag städa klart sen fick jag önskemål att berätta lite mer om jennifer för en läsare så måste hinna göra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0