kändes som en söndag, as skönt

har tyvär inga bilder ifrån igår, men ska be elin lägga upp dom så kan jag ta dom sen. men igår blev det bara en chilldag. först åkte jag och fick information om mitt sommarjobb fast det egentligen hade blivit missuppfattning. sen fick jag åka hem och vara hemma i tio minuter sen åka till ögondoktorn. det gick bra sa hon så det gick ungefär lika fort som vanligt, men sen drog jag till elin nordenberg som jag inte träffat på as länge. sen var vi bara och chillade hos henne och gjorde pankakor, sen cyklade vi till vårdsätra som jag är as stolt att jag gjorde. hehe, sen var vi där ett tag och sen när vi kom hem gjorde vi mat . sen blev det gå till ica väst och köpa godis sen hem och bada jacutzzi, as nice. sen var vi så fruktansvärt trötta och så cyklade jag hem vid halv 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0