" jag är hetare än dej "



eclips var AS bra, är helt kär och bara vill se den igen och igen och igen. jacob är ju så jäääääävla snygg så jag typ dör snart. och hela filmen var bara så himla bra, vill rekomendera den för alla. den var den bästa av dom tre filmerna som finns måste jag säga. ettan visst den är bra men tvåan var en besvikelse men nu, så j*vla bra!

efter bion drog träffade jag på matilda som också hade kollat, älskar att stöta på folk nu när det är sommarlov. man träffar ju inte alla lika mycket nu eftersom folk jobbar o.s.v. men sen drog jag och nattis hem till hennes pappa där jag fick träffa lilla astrid. har inte sätt en så liten bebis på jag vet inte hur länge, den var så himla liten satt aah jag typ dog av hur gullig den var. men sen mötte vi upp elin min älskling och drog hem till jakob. ( komiskt nog heter han ju så i twilight också ). men där träffade man ganska många nya ansikten, väldigt trevligt måste jag säga. gillar att träffa nya människor fast jag träffade ju inte bara nya ansikten. träffade även massa gamla godingar. sen blev det max och köpte två cheesburgare, as gott.

Kommentarer
Postat av: Jenni

det var trevligt! :)

2010-07-05 @ 01:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0