varm choklad eller kaffe?

sitter hemma hos alice just nu och har snackat en hel del idag. stannade kvar i skolan idag och skoja inte att jag var irriterad när jag åkte därifrån. Men ah det känndes typ som att vara med i en deckar film, för man hör saker hittar ledtrådar men ändå så hittar man ny spår hela tiden och man har direkta spår till mördaren men mördaren ändrar spåren hela tiden för att vilse leda tröga människor. Även fast vittnena, offret och alla andra har bevis och vet mördaren är skyldig. jag hoppas det löser sig men det är to late now typ.. Men ah äckliga människor det finns alltså, men ah nu är jag hos alice och vi har fikat lite med varm choklad eller kaffe. Sen snackat om jag vet inte allt, sen nu ska vi gå ut med poncho och sen kanske hjälpa till med maten, tacos ! (a) så chaaooo allihopa. pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0