uuuur snygga!

ja, igår så skrev jag inte så mycket mer än att jag skulle på stan med lina och sen träning på kvällen. Men det blev skolan, sen stan med lina där jag köpte ett par jeans leggings. UUUURR snygga för min del, sen la jag in ett par leggings också. Vi kollade runt på massa skor också, hittade ett par jätte sköna men ne dem får bli någon annan gång. Sen blev det hem kolla på träningen med viccan och sen sov jag hos henne.

Dagens händelser är väl skolan, sen hem hämtade pengar till leggingsen sen mötte upp elin eidhagen på stan. Köpte mina leggings som också var dö snygga, sen gick vi runt kollade på massa olika men var så himla trött bara. Sen åkte jag hem och har kollat på tv och ska lägga mig i sängen och kolla film nu. Imorgon blir det nog skolan, sen kanske alice och stan och träffa sandro för han skulle tydligen köpa ny jacka. Och då säger jag äntligen!!! varje gång jag skulle ha träffat honom har något hänt, t.ex. nave blev sjuk. Så nu känns det bra att få träffa honom äntligen, men jaja. Sovgott nu alla sköna människor där ute, dem ni andra också.puss.

( ny dator så har tyvär inga nya bilder. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0