torsdag vafan.

ja nu sitter jag då i musiksalen i studion och vi ska snart ha elevens val och vi tjejer har då musik och ska sjunga och spela kiboard. Det blev tyvär inget hem till angelo och sandro idag för att nave har tyvär blivit sjuk.. som otur jag har blir han det precis när jag ska komma. men ska kanske träffa sandro ändå som tur är. Sen märks det ju att jag gå i skolan i stenhagen för nu har något varit så töntig och gått in i matsalen och hämtat en soja flaska och hällt ut i hela stora toan vid matsalen. Nu kom paul in hit med mig så vi sitter och lyssnar lite på musik. sen skönaste dagen fan, vi slutar 1 fast tyvär slutar alla typ 4 bara för det. Men nu är det bara 4 dagar kvar tills jag blir 16 då. nice eller nice ?! 



ikväll måste jag säga att jag kommer sitta framför tv'n från halv 8 till 10 typ. helt fullpoppat med bra pogram, så jag får hoppas jag hinner hem i tid bara. Sen nationella provet svenska på tisdag, uuuuuuusssccchh ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0