tacos kväll igen, nice.

ja nu har jag precis gjort klart maten, eller köttfärsåsen, guacemolen kvar sen så blir det äta. blir tacos idag igen fast hemma och sen på söndag igen när vi ska fira mig hos pappa men ah tacos är gott och kan inte få för mycket av det, men kommer nog inte äta det på ett tag efter det här. Nu ska jag fixa lite mig själv så jag inte behöver så helt äcklig ut. skolan var okej och på hemresan var gud på min sida, buss kom precis och julia hann med sin. Sen ah känns det som att det kommer bli en bra kväll alltså, tycker inte ni det? men ah måste gå och fixa mig nu för träning snart och efter det hinner jag inte skriva om inte senare ikväll eller imorgon bitti. puss.



för några helger sen hos ludde, älskar helger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0