över nattning!

tjenare äre det bra ?
med mig är det iaf bra och just nu håller jag på och packar för ska sova hos min älsklings viccan inatt. Hatar att välja kläder för jag har ingen aning just nu vad jag ska ha, eller har letat lite men är inte säkert än. Det står mellan två olika val men som sagt var kommer det lösa sig snart. Jag har funderat på att klippa mitt hår annorluna näste gång hos frissan för ah tröttnat på min nuvarande frisyr. Har haft den så himla länge nu och den är inte direkt fin eller speciell. Plus brände mig igår efter solningen men det har typ försvunnit nu som skönt är, höll på att dö igår för allt sved och brändes. Speciellt när vi badade i det varma vattnet, men iaf nu måste jag iväg och packa lite. puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0