min födelsedag!

jo igår var det då min födelsedag, väldigt bra dag faktiskt måste jag säga. Kanske inte bästa början men det gick bättre efter ett tag, men sen blev det åka till tiunda och var med på elins lektion. Sen tog vi en liten buss lufftur för att kolla läget lite, sen gick vi först till donken sen till storken för att jag ville fika. Tog en varm choklad med grädde, skiit gott. Sen ringer viccan och vi snackar en stund, och heeelt plötsligt kommer elin nordenberg, jessica jakobsson, lisa mellor och alice säfström in och ba, GRAAATTTIS ! och sätter på mig en blå ful kalashatt och blåser i kalas pipor. så min dag blev helt toppen för dem gjorde den så himla roligt, för efter vi varit på storken ett tag till så gick vi och hälsade på josephin samuelsson på jalla jalla för hon praoa där. Sen på gick dagen länge, det blev kebab på kebab house senare och köpte min efterlängtade väska! toppen och som pricken över i't så sov jag hos alice. så vi när vi skulle hem träffade vi på loise öj och på kvällen sen agnes forsberg. tack för dagen allihopa! och tack alla som sa grattis (a)<3

bilder kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0