lördag

ja nu är det lördag och vi haft match idag som tyvär inte gick så bra.. men ah bra spelat ändå tjejer, sen nu så har jag precis ätit så är hur mätt som helst. Är inte på det bästa humöret tyvär, varit såhär sen igår kväll. Men det går väl över, skulle varit med tjejerna idag men hoppar det för orkar inte. antingen hemma kväll ikväll eller så drar jag kanske till någon om jag orkar vill säga. två dagar kvar till min födelsedag och jag hoppas humöret blir bättre, men imorgon blir ida enqvist och filip gårdenberg 16 år. sen måndag blir jag och kasper karlsson 16 år, sen den 9 feb fyller nelly eriksson 16 och ludvig lenner 17 år.

hoppas alla får en rolig kväll! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0