gymnasie valet!

iförr går var det sista gymnasievals dagen, jag valde samekonomi på thorén, jensen och på fyris fast på fyris var det företags profil. och sist mode och stiling på ya, jag är inte säker än på hur det blir men jag hoppas jag bestämmer mig bättre och blir säkrare innan det riktiga valet är. vilka gymnasien och linjer har ni valt? för vet fortfarande inte vad jag vill bli. snackade med en idag och hon fick mig att fundera lite, ska nog träffa henne snart och ta en fika eller något och snacka lite om det här med gymnasium för hon har redan gått snart ett år så hon vet nog mer. men tycker det är lite roligt, men är lite orolig att jag blir osäker sen. men det löser sig nog, men är lite rädd att förlora kontakten med några p.g.a det och det känns lite tungt..
Men det löser nog sig och jag hoppas det gör det för alla andra också.

Och sen i helgen blir det match mot storvreta förresten!
finns inget bättre ord än älskar till mitt lag måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: lina

det är typ det man är rädd för,att tappa kontakten med folk :/

2010-02-08 @ 16:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0