äntligen!

ja nu börjar snön försvinna, eller ja smälta kanske man ska säga. idag har det faktiskt varit väldigt varmt ute, kunde ha min nya vår jacka när jag gick och mötte viccan. och man ser i luften att det är dimmigt som bara säger mer att det går åt rätt håll. har verkligen längtat  tills det ska försvinna, för vill verkligen ha fint väder och sommar. visst det är lite mysit med snö också även fast det är mer strängda tyglar nu men det blir väl bättre till sommaren. det blev ingen tjejerna ikväll som det var bestämt, vissa orkade inte o.s.v. Så nu blir det björnbröder 2 med min älsklings flicka viccan. På bilden ser man lite vad jag menar med dimmigt och mulet. puss på er alla sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Elvira vad är strängda tyglar?

2010-02-28 @ 16:35:09
Postat av: svarar

haha det är när man inte kan göra lika mycket, kom inte på hur man brukar säga men t.ex. på sommaren kan man vara ute mycket mer å bada, sola, köpa glass, grilla och massa olika. visst lite kan man göra på vintern också men de är en en aning kallare ute då och då blir det inte lika bra som på sommaren. eller inget måste, men det tycker iaf jag.

2010-02-28 @ 16:37:58
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0