tisdag - grattis kusin !

hemma nu ifrån skolan och känner mig as stolt måste jag säga, fick reda på att jag fick MVG i arbetsmiljö så det känns as bra nu efter allt hårt arbete med det. Helt klart värt det, sen fick vi sluta tidigare eftersom det var sista lektionen i det ämnet. Ni som inte vet så får vi två nya ämnen varje termin så den här terminen har vi haft arbetsmiljö och datakunskap så nästa termin får vi två nya plus nya scheman. Väldigt skönt och så faktiskt, man får lära sig mycket olika och kul att variera.

Sen så fyller även min kusin victor år så stort grattis till honom ! så ikväll blir det hem dit och ta en fika med kusinerna och så. ska bli kul eftersom det senast var i september, så där kommer jag spendera min kväll.


Ludvig, jag, oscar, albin, victor, erik & sist men inte minst emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0