jag har en plan !

tröttnat på min blogg som fan nu, så nu ska jag träffa laila någon dag och fixa massa fina bilder. ska försöka få bloggen fixad efter det också, förstår inte hur man kan tröttna så fort på något. Men ska försöka fixa det, tycker bloggen i sig också är ganska tråkig. men ska försöka förbättre mig lite på allt smått och gott.

Lite om min dag, den blev väl det som var minst planerat. försov mig fast han ändå i tid fast typ 2 minuter efter men ändå jävligt bra för att vakna tio min för jag börjar. sen skulle jag gått ner på stan men det blev inte så, men på fredag blir det iaf ner på stan och kolla lite julklappar o.s.v.



senare idag blir det hem till pappa och fixa lite käk och ikväll kolla på maria vern. Fastnat för lite olika låtar här har ni två stycken helt gryma låtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0