fredag?

skrev inget igår för gick ingen tid eller ork. Först var det skolan sen ner på stan med hannah och köpte julklapp och sånt. Sen blev det hem och kollade på ALLA twilight, hade glömde både ettan och tvåan helt typ, så det var skönt. Senare på kvällen kom laila och vi kollade på idol och hade myskväll. Säger bara att det var as bra, för det behöver jag. Är värre idag än igår så hade varit as jobbigt om jag varit ute och ränt.

Idag blir det íaf snart ett varm bad för att kolla lite i form, sen har min familj hos pappa och några kompisar till familjen hyrt idrotts hall där vi ska spela innebandy mellan 15-17. Efter det blir det pizza sen hem till några kompisar och äta och spela gitarrhero och bara umgås. ska bli jätte trevligt faktiskt, det här har börjat bli som en tratiotion nu så det är lite kul det också. Sen blir det nog hem efter det och bara ta det lungt idag igen, vill inte bli sjuk tills måndag då jag ska klippa simone. Fast man vet aldrig vad som händer, men nu ska jag gå och äta lunch och sen bada så hoppas ni har haft och kommer få en trevlig helg. puss på er!


Kommentarer
Postat av: Osten

vart är jag då...

2010-12-23 @ 16:32:18
Postat av: elvira

men gubben, det där skrev jag innan det hade hänt och då visste jag ju inte om något. annars hade du också varit med <3

2010-12-24 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0