alla älskar fredagar,

hejsan alla söta människor där ute, tänkte bara berätta lite vad som hänt. Igår (torsdag) blev det först skolan, klassens sista lång dag. kändes det skönt eller skönt tror ni? efter skolan skulle jag träffa lina men hade lovat att följa med mamma på alvas lucia i vänge. Alltid händer det något, under lucia så ramlar en tjej för hon var nervös och fick inge luft av ljuset antagligen men som tur var gick det bra. det var lite underhållande faktiskt, sen hade hagunda p95or träning så kollade in där lite. sen blev det hem och kolla på robinson och sen sova.

Idag (fredag) som vi älskar så mycket som vi gör så blev det först skola då vi lottade ut vinnare på uppsättnings och hårsmycke tävlingen. tyvär satsade jag inte för visste inte att det var en tävling förns alla sa det på eftermiddagen. Men grattis till felicia som kom etta och hanna som kom tvåa och sist men inte minst clara som kom trea. man kan ju inte vinna varje gång som sagt var, om ni förstår vad jag menade. hehe, efter det blev det ska klart filmen love acterlly eller hur det nu stavas under engelskan och sen sluta. en väldigt skön fredag måste jag säga, sen ner på stan och sola då vi mötte upp linnea. sen ... och nu hemma. jätte skönt måste jag säga, men tänkte duscha sen äta när mamma kommit hem sen blir det ...... , ha så kul ikväll alltihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0