knivit läge

ikvällen spenderas hemma ändå tillslut, känner mig så himla förvirrad just nu. har bestämt med massa att jag ska träffa dom snart, och jag vet inte riktigt hur tiden ska räcka till. mitt schema ser ut så här.

sitter och kollar på sagan om ringer nu med mamma och jonas efter att ha badat, funderar på när man ska sova sen så man inte kommer i säng allt för sent. men funderar på hur jag ska hinna träffa alla som jag sagt att jag ska träffa, men det ska nog gå och lösa på något sätt och kommer inte börja gymma med lina förns jag köpt mitt gymkort. sen kommer jag inte hinna med hela träningen på torsdagen för den börjar tio minnuter efter jag slutat och det blir lite jobbigt om jag ska skynda mig dit o.s.v utan mat dessutom. men men nu ska jag inte tänka mer på det utan ta allt som det kommer och njuta av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0