the voice

nu har jag bestämt mig, det blir the voice ikväll. är dock lite sjuk eller kanske borde säga börjar bli. fast jag är inte helt taggad längre, blir så besviken när man hör att någon säger något om en till vissa när den säger något annat till en själv. jag vet inte om det är för att man är osäker på sig själv om hur det verkligen är eller om man bara säger det som låter bäst i det tillfället. men det känns väldigt onödigt och väldigt tråkigt på samma gång att det blir så, för när jag tänker på det tänker jag helt annorlunda. och jag visste inte ens att den tänkte så, men tror det bara är bortförklaringar. men nu ska jag inte tänka mer på det utan tagga upp mig för ikväll, har hört att massa ska dit så man träffar väl på en hel del. men alla som ska dit, hoppas ni får det kul. om ni ser mig hejja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0