pappa dag

just nu sitter jag hemma och kollar på bones, helt ensam faktiskt. idag så var ganska lungt i skolan, vi slutade tidigare p.g.a att mentorerna inte fått våra datauppgifter än. så vi slutade ungefär ja vilken tid kan de ha varit, kanske halv 1 - 12. sen drog jag ner på stan med erica för att kolla på innebandy klubbor, hannah var med först också men sen skulle hon hem. men vi köpte innebandy klubba sen även ett par vanliga leggings, vi träffade även på lite olika kompisar. när jennifer slutat kom hon och gick runt lite med oss också, sen var klockan runt 3 och då skiljdes våra vägar. då blev det bussen hem direkt och sen hämtade pappa mig nästan direkt. mamma hade lagat min väska så blev jätte glad när jag kom hem.

fick in 2500 idag på kortet, 900 försvann idag och sen ska 1270 kr gå åt saxkittet jag bestälde i skolan sen 120 kr inträde till fredag. sen ah är det inte så mycket kvar av dom pengarna, men förhoppnings vis får jag mina andra pengar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0