onsdag - torsdag

nu var det några dagar sen jag skrev igen men har haft full upp kan man säga, i onsdags så blev det jobba sen ut och äta med mamma och jonas på china river. as gott, sen typ var jag så mätt så jag knappt kunde gå men tog mig ändå till bussen till flogsta där jag mötte elin, cessan och carolina men carro skulle hem så vi andra cyklade till mig där vi fixade oss. sen blev det av till där vi var ett par stycken, senare så drog jag och elin till mig och slaggade. morgonen blev det upp tidigt för att jobba, det blev en seg dag men måste ju njuta av det lilla sommarlovet som är kvar. men då blev det jobba sen ta det lungt, sen idag blir det träffa elin senare men vill nog ut en stund idag eftersom det äntligen är så fint väder .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0