i love it.

idag så blev det först en seg morgon men lyckades iaf ta mej upp till jobbet i tid, en väldigt chill dag faktiskt. efter jobbet blev det hem och byta om sen möta upp syster på stan för att först kolla efter plånbok och sen sola. problem med kortet fast som tur var löste sig.  sen träffa vi även en stund med amalia som man inte träffat på hundra år. så det var väldigt kul att träffa henne, sen så hittade jag en jätte cool plånbok. kollade på svart först men det har alla och kände att det var lite tråkigt så vågade till lite och är väldigt nöjd nu i efterhand. efter det blev det sola på solstudion och känner mig faktiskt lite brunare så det är tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte så mycket om blogg men tror jag kan skriva komentar iaf ! saknar dig syster fan, gullen <3 / eidhagen !

2010-08-21 @ 03:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0